Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
Digitálna transformácia
Henkel verí v silu digitalizácie. Dáva veci do pohybu, mení náš život – spája ľudí na celom svete a prináša im personalizované produkty, zážitky a úroveň pohodlia, ktoré sme si pred niekoľkými rokmi nedokázali ani predstaviť. Vítame tento trend, ale nikdy nezabúdame na skutočnosť, že sú to práve ľudia – naši zákazníci, spotrebitelia a celý globálny tím spoločnosti Henkel -, kto rozhoduje o tom, kam nás táto cesta zavedie.
Vytváranie pridanej hodnoty, ktorú prinášajú inovácie a nové technológie, je našou vášňou. Digitálna divízia Henkel dx sa už od roku 2020 zameriava na optimalizáciu a transformáciu individuálnych potrieb zákazníkov a spotrebiteľov prostredníctvom digitálnych dátových biznis modelov. Aby sme to dosiahli, spájame svoje digitálne znalosti, digitálny manažment podnikových procesov a IT.
Digitalizácia od základu zmenila trhové prostredie. Od platformovej ekonomiky, ktorá nahradila tradičné produktové biznis modely, cez zmeny v potrebách zákazníkov a spotrebiteľov, ktoré vyžadujú personalizovaný prístup s cieľom poskytovať lepšie produkty, až po transformáciu tradičnej popredanej starostlivosti o zákazníkov prostredníctvom individualizovaných služieb založených na výsledkoch neustálej optimalizácie produktivity a efektivity v rámci celého hodnotového reťazca.
PLATFORMOVÁ EKONOMIKA
Umožňuje podnikovým ekosystémom podporovať produkciu a výmenu tovarov a služieb na základe otvorenej, participatívnej digitálnej infraštruktúry. Vytvára hodnoty pre všetkých zúčastnených tým, že využíva výhody komplementárnych produktov a služieb a agregovanej ponuky a dopytu. Tento megatrend narúša tradičné podnikateľské modely založené na produkte a vytvára prostredie, v ktorom „víťaz berie všetko“.
GRAVITAČNÝ POSUN MEDZI SPOTREBITEĽMI A ZÁKAZNÍKMI
Stále častejšie sme svedkami fundamentálnych zmien v správaní spotrebiteľov. Poznať svojich spotrebiteľov a zákazníkov je v súčasnosti kľúčové. Hra dostala nové pravidlá – všetko sa orientuje na personalizáciu, produkty a služby na požiadanie, pohodlie a nonstop dostupnosť. Zákazníci očakávajú jedinečný zážitok v rámci všetkých online aj offline kanálov.
SLUŽBY ORIENTOVANÉ NA VÝSLEDOK
Tento trend, ktorý sa pozerá ďalej než len na produkt samotný, je charakteristický transformáciou biznis modelu z čisto produktovej ponuky smerom k popredajnej starostlivosti, službám a riešeniam, ktoré prinášajú výsledky. Stojí na špičkových informáciách o využívaní a výkonnosti produktu, ktoré vychádzajú z dostupných dát. Tento megatrend využíva výhody využívania aktív vo vlastníctve iných osôb, napríklad strojové dáta.
EFEKTÍVNE. RÝCHLE. JEDNODUCHÉ.
Spoločnosti presadzujú hodnoty v rámci celého hodnotového reťazca aj v rámci svojich organizácií. Novými pracovnými postupmi – s väčšou rýchlosťou a agilitou – zvyšujú svoju produktivitu a efektívnosť a získavajú lepšie informácie pre svoje rozhodovanie.
Naši zákazníci a spotrebitelia sú stredobodom nášho digitalizačného úsilia. Odborné znalosti a vedomosti z oblastí nášho podnikania sú pevnou súčasťou našich inovácií. Vďaka svojim dlhoročným špecializovaným a technologickým znalostiam a schopnosti flexibilne reagovať na aktuálny vývoj na trhu dokážeme dosahovať výsledky rýchlejšie a efektívnejšie.
Každý deň bez výnimky žijeme podnikaním, zákazníkmi a spotrebiteľmi.
Pre naše podniky sme dôveryhodnými expertmi, ktorí rozumejú biznis modelom, produktom, procesom a dynamike našich trhov.
S nadšením objavujeme najnovšie technológie a naplno využívame ich potenciál.
Spojením našich odborníkov na podnikanie a expertov na technológie prinášame lepšie a rýchlejšie výsledky.
Hnaní trhom, testujeme a učíme sa, tvoríme rýchlo – za týždne, nie mesiace – a vždy sme pripravení prispôsobiť sa.
Svojimi inovatívnymi riešeniami a prístupmi sa neustále snažíme reagovať na nové výzvy a problémy, aby sme sa udržali na špici technologického rozvoja. Od využívania umelej inteligencie po nové cloudové technológie SAP, vždy sme na čele objavovania nových možností, ako formovať novú, lepšiu budúcnosť.
NAŠA DIGITÁLNA
OBCHODNÁ PLATFORMA
RAQN
Správanie spotrebiteľov a zákazníkov sa výrazne posúva smerom k hyperpersonalizovanému digitálnemu nakupovaniu na požiadanie. Preto sme vyvinuli RAQN. Toto riešenie integruje rôzne digitálne vstupné miesta do jednotnej digitálnej obchodnej platformy, ktorá prináša jedinečnú zákaznícku skúsenosť. RAQN je základ, na ktorom môžeme rozširovať svoje aktivity v oblasti elektronického obchodu a zároveň zohľadňovať individuálne preferencie našich zákazníkov a spotrebiteľov, zrýchliť uvádzanie produktov na trh a zlepšovať výkonnostný marketing na základe dátovej analýzy. Platforma stavia na našich znalostiach odvetvia, softvérových možnostiach a schopnostiach umelej inteligencie, ktoré sa spájajú s technologickými poznatkami spoločnosti Adobe tak, aby spĺňali špecifické požiadavky všetkých našich obchodných divízií v rámci všetkých segmentov spotrebného a priemyselného tovaru.
OUR IT BACKBONE
FOR CPG BUSINESS
SPARC
Trade promotion management (TPM) is of vital strategic importance at Henkel. That’s why we have built SPARC – our Sales Promotions and Revenue Cloud – to provide greater transparency and efficiency for us and better relationships with our customers. SPARC enables just-in-time monitoring of spend, creates efficiencies, and increases profitability. SPARC was custom-made using latest SAP cloud technology and self-built Henkel-tailored algorithms. Our goal is to become industry best-in-class in Trade Spend Management.
Centrá Henkel dx v Berlíne a Šanghaji ako aj globálne technologické centrum v Bangalúre vznikli ako špecializované inovačné centrá pre digitálnu transformáciu a špičkové digitálne riešenia spoločnosti Henkel. Tieto centrá sú miestom, kde sa naši digitálni a technologickí experti stretávajú so startupmi, digitálnym ekosystémom a technologickými gigantmi. Cieľom je spoločne vyvíjať digitálne biznis modely a špičkové technologické riešenia a zároveň budovať a podporovať inovatívne myslenie.