Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Ukazujeme, ako meniť a zlepšovať život každý deň. Dnes a pre ďalšie generácie. Prostredníctvom našich značiek a technológií, vďaka našim tímom na celom svete.
Naše poslanie vyjadruje to, čo nás všetkých v spoločnosti Henkel spája: Pioneers at heart for the good of generations. Náš priekopnícky duch, vedomosti a prostriedky nám pomáhajú formovať zmysluplnú budúcnosť pre generácie, ktoré prídu po nás.
Pripravení na zmenu!
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde sa obaly recyklujú alebo používajú stále znovu a znovu.
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde žiadne plasty nekončia v životnom prostredí.
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde klíma už nie je v kríze. Náš príspevok: do roku 2030 sa stať klimaticky pozitívnou firmou.
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde pri praní nespotrebujete takmer žiadnu vodu a energiu.
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde je každý produkt prispôsobený vašim individuálnym potrebám a preferenciám.
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde auto nabijete rýchlejšie, než ho natankujete. Naše high-tech riešenia pomáhajú vyrábať lepšie a bezpečnejšie batérie.
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde jedinečnosť každého z nás pomáha spoločne dosiahnuť viac.
Ešte tam nie sme, ale každý deň pracujeme na tom, aby sme žili vo svete, kde má každý možnosť naplniť svoj potenciál vďaka vzdelaniu.
Nový dizajn našej značky je navrhnutý pre budúcnosť. Je dynamický, farebný a ľahko sa používa. Možno ho flexibilne použiť bez toho, aby oslaboval to, čo robí našu značkou silnou a odlíšiteľnou: naše ikonické logo, červená a biela farba značky Henkel a nové, jedinečné a vysoko flexibilné písmo sú zárukou, že našu značku každý okamžite spozná.
Rozmanitosť spoločnosti Henkel – jej obchodných divízií, produktov a ľudí – bola vždy kľúčom k nášmu úspechu. Takto by mala byť vnímaná aj naša značka. Preto sme sa otvorili svetu farieb, zaviedli písmo novej generácie a začali čerpať z nekonečných možností digitálneho umenia.