Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Sybille kariérna cesta
Čo je jedinečné na práci v spoločnosti Henkel?
Odkedy som nastúpil, rád pracujem a vediem rôznorodé a medzinárodné tímy. Vďaka množstvu osobností a kultúr je tento zážitok taký zábavný a obohacujúci. V skutočnosti som sa počas môjho pobytu tu stretol s niektorými z mojich najbližších priateľov. Verím, že je dôležité byť vždy zvedavý a otvorený, aby ste sa mohli učiť od ľudí, s ktorými každý deň pracujete. Tiež je dôležité nevyhýbať sa ťažkostiam, ale proaktívne ich riešiť.
Na ktorý míľnik svojej kariéry ste najviac hrdý?
Myslím si, že malé, každodenné úspechy musíte oslavovať rovnako ako tie väčšie: ako je môj prvý produkt s produktom Palette Intensive Color Cream, európska farebná značka číslo 1, alebo moje prvé uvedenie novej farebnej značky Schwarzkopf Nectra Color v roku 2014. Naše virálne video „Láska vytvára krásu“ dosiahlo v priebehu prvých dní 1 milión zhliadnutí. Bol vyrobený s malým rozpočtom a riskovali sme tým, že sme sa vydali iným smerom, ale stálo to za to. Podarilo sa nám urobiť v tom čase dosť veľký prevrat a skončili sme s viac ako 19 miliónmi videní. Čerešničkou navrchu bolo, že ho niektoré renomované inštitúcie nominovali ako „najromantickejšie virálne video“.
Čo bolo vaším najväčším učením pri kampani pre influencerov v roku 2015?
Opäť platí, že byť jedným z prvých, ktorí si veci vyskúšali, bolo vzrušujúce a náročné zároveň. Milujem ten pocit, keď verím vo váš projekt natoľko, že ste ochotný urobiť niečo navyše a preniesť hory, aby sa to podarilo. Pochádza to len z odvahy byť odlišný a myslenia mimo rámca v prvom rade. Samozrejme, vyžaduje si to aj odolnosť a sebamotiváciu, aby sme sa vyrovnali aj s potenciálnymi neúspechmi alebo neistotami. V tom čase vznikal Instagram a vtedy sme nemali veľa skúseností ani veľké rozpočty pre got2b. To znamenalo, že sme sa rozhodli využiť možnosti digitálnych technológií a prepojili sme ich s offline skúsenosťou pre našich spotrebiteľov, aby sme vytvorili bezprecedentnú 360-stupňovú kampaň naprieč všetkými kontaktnými bodmi.
Aký je váš najdôležitejší tip na začiatok práce?
Využite príležitosti, ktoré sa vám na ceste naskytnú, odvážte sa použiť svoj hlas a prehovorte. Nikdy sa neboj. Zvážte spätnú väzbu ako nástroj rastu a reflexie. Zostaňte zvedaví a verní sami sebe, experimentujte a prijmite zlyhania ako prostriedok na rozvoj, učenie sa a posun vpred. Navyše sa nezabudnite baviť, kým ste pri tom! A v neposlednom rade: milujte to, nechajte to alebo to zmeňte.
Akú výzvu chceš riešiť ďalej?
Oh, milujem dobrú výzvu a už som uprostred jednej. Som rád, že môžem zúročiť svoje bohaté skúsenosti a zručnosti, no stále sa mám čo učiť. Vo svojej novej úlohe som „podnikateľ v rezidencii“ s mandátom experimentovať s našimi spotrebiteľmi a pre nich, búrať múry, aby som objavil nové poznatky – je to oveľa viac než len ďalšia produktová inovácia alebo rozšírenie radu. Myslíme vo veľkom, skúmame potenciálne nápady na služby a zameriavame sa na objavovanie a vývoj nových, škálovateľných obchodných modelov pre nové ciele vo svete založenom na skúsenostiach. Kľúčom bude byť čo najbližšie k našim spotrebiteľom a učiť sa od nich – na konci dňa sme všetci spotrebitelia, však?