Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
28. 7. 2022 Düsseldorf / Nemecko
Henkel strategicky rozvíja a redizajnuje globálnu firemnú identitu svojej značky v spolupráci s konzultačnou firmou MetaDesign, ktorá patrí do skupiny Publicis Groupe Germany. Novým dynamickým vzhľadom posilňuje strategickú pozíciu svojej značky ako priekopníka a lídra zodpovedného za dobro budúcich generácií. Moderný a konzistentný imidž značky je výsledkom jej čistej architektúry a flexibilného dizajnu.
„Značka Henkel vyjadruje, kto sme, za čím stojíme a čo robíme pre rôzne cieľové skupiny na celom svete. Preto je silná, globálne známa firemná značka dôležitá nielen pre nás, ale aj pre všetkých našich akcionárov a partnerov,“ hovorí Rabea Laakmann, šéfka pre firemný branding a komunikačnú stratégiu spoločnosti Henkel. „Vytvára jednotu, poskytuje orientáciu, umožňuje nám odlíšiť sa a sprostredkúva emócie.“
Spoločnosť Henkel stavia na viac než 145 ročnej histórii silných značiek a dlhoročnom dedičstve inovácií, udržateľnosti a zodpovednosti. Poslanie spoločnosti, ktoré vyjadruje slogan „Pioneers at heart for the good of generations“ (Priekopníci v centre diania pre blaho generácií), definuje jej transformáciu a je ústredným motívom nového pozicioningu značky. Henkel je lídrom v inováciách a zlepšovaní každodenného života. Dnes, ako aj pre ďalšie generácie.
Spoločnosť Henkel začala so zavádzaním novej identity svojej značky na svetových trhoch začiatkom tohto roka. Integrovaná architektúra značky prináša jasný, záväzný rámec, ktorý umožňuje interakciu medzi firemnou identitou spoločnosti Henkel, jej dvomi budúcimi obchodnými divíziami Adhesive Technologies a Consumer Brands a ich produktovými značkami, ako aj so všetkými funkciami a iniciatívami spoločnosti.
Nový dizajn značky Henkel v sebe spája flexibilitu, rozmanitosť a dynamiku s jednoduchosťou a zrozumiteľnosťou. Možno ho flexibilne použiť pri akejkoľvek príležitosti od digitálnej prezentácie cez tlačové materiály až po eventy v súlade s požiadavkami rôznych organizačných jednotiek a cieľových skupín. Nová identita modernizuje značku bez toho, aby stratila to, čo ju robí ľahko rozpoznateľnou: ikonické logo Henkel, ktoré je už viac než 100 rokov symbolom kvality spoločnosti Henkel, a červeno-bielu farebnosť, ktorá je základom jej dizajnu. Nové farebné kombinácie zároveň prinášajú väčšie možnosti a dynamiku. Emocionálny a progresívny vizuálny jazyk a jedinečný, variabilný font písma (Henkel GT Flexa) obohacujú dizajn značky o živosť a expresívnosť.
Uvedenie novej značky Henkel sprevádza množstvo komunikačných aktivít. Je dôležité, aby sa s ňou stotožnili všetky interné aj externé cieľové skupiny. Nové Centrum značky Henkel, ktoré je k dispozícii viac než 52 000 zamestnancom na celom svete a našim externým partnerom, vysvetľuje stratégiu a dizajn značky a ponúka najlepšie osvedčené postupy a šablóny. Implementáciu na globálnej úrovni dopĺňajú individuálne konzultácie a interaktívne školenia. Nový pozicioning spúšťame ako súčasť značkovej kampane spoločne so strategickými témami inovácie, digitalizácie a udržateľnosti.
„Značka Henkel prechádza transformáciou. Spája v sebe bohaté dedičstvo, poslanie a kultúru inovácií. A teraz už aj silnú identitu značky. Nový dizajn je verný historickým koreňom značky a podporuje transformáciu spoločnosti,“ hovorí Diana Brix, výkonná riaditeľka MetaDesign Düsseldorf.
„Spoločnosť MetaDesign prispela k vývoju novej identity našej značky svojou strategickou víziou, výnimočnou kreativitou pri dizajnovaní značky a úzkou a veľmi dobrou spoluprácou. Spoločne sa tešíme, ako ikonickú značku Henkel povedieme ďalej do budúcnosti,“ opisuje Rabea Laakman úspešné spojenie so spoločnosťou MetaDesign.