Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
24. 3. 2023 Bratislava
Súťaž Hermes Komunikátor roka slávnostne vyhlásila víťazov 9. ročníka a vyzdvihla spoločnosti, ktoré v roku 2022 komunikovali najlepšie. Cenu Hermes a prvé miesto v podkategórii Event si odniesla spoločnosť Henkel Slovensko za sériu eventov na podporu zamestnancov k návratu do kancelárií. Víťazov súťaže ocenila odborná porota na galavečere vo štvrtok 23. marca.
Súťaž Hermes Komunikátor roka už 9 rokov oceňuje najlepšiu firemnú komunikáciu značiek a inštitúcií v Slovenskej republike a ich komunikáciu so zákazníkom. Popri cenách MEDIAN SK, ktorých víťazi sú určení na základe reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu, a Cene verejnosti, o ktorej rozhoduje verejnosť hlasovaním na webstránke organizátora, bola novinkou vynovená Cena Hermes. Tú tento rok hodnotila odborná porota z akademického prostredia a praxe spolu s dvomi prizvanými špecialistami. V kategórii Event kvalitu svojej komunikácie potvrdila spoločnosť Henkel Slovensko s projektom na podporu návratu zamestnancov do kancelárie – Finally Together Again. V silnej konkurencii sa tak zaradila medzi ďalšie ocenené spoločnosti ako Kaufland Slovenská republika, Allianz – Slovenská poisťovňa, Tesco Stores SR, Coop Jednota Slovensko, Goodrequest, Hyundai Motor Slovakia a Lidl Slovensko.
Projekt Finally Together Again vznikol ako odozva na postpandemickú situáciu s cieľom motivovať zamestnancov po viac ako dvoch rokoch práce z domu k návratu do práce v kancelárii. Spoločnosť stavila na dlhodobý prístup a v polročnej kampani priniesla šesť jedinečných eventov s plnohodnotným obsahom. Pre zamestnancov pripravila pestrú ponuku aktivít, ktoré boli hravé a interaktívne, ale najmä priniesli ľuďom možnosť oživiť tímové vzťahy a spoznať nových kolegov, ktorých počas pandémie nastúpilo vyše 600. Každý event bol zameraný na inú tému cieľovú skupinu. Zamestnanci sa mohli dozvedieť viac o CSR iniciatívach, možnostiach dobrovoľníctva, pokrokoch v oblasti udržateľnosti či zažiť najväčší swap oblečenia a rastlín v histórii spoločnosti. Účasť na eventoch presiahla 1 000 zamestnancov a až 79 % z nich v záverečnom prieskume ocenilo možnosť opätovne sa stretnúť s kolegami.
Ocenenie za spoločnosť Henkel Slovensko prevzala riaditeľka korporátnej komunikácie Henkel Slovensko, Henkel ČR a Henkel Magyarorzság Zuzana Kaňuchová. „Keď sme začali plánovať kampaň návratu do kancelárií, vonku aj v rámci našej spoločnosti stále platili prísne postpandemické opatrenia. Chceli sme pomôcť našim zamestnancom prelomiť obavy zo stretávania a opäť navodiť pocit bezpečia. Toto ocenenie vnímam ako potvrdenie, že sa nám vďaka tejto kampani podarilo ľuďom pripomenúť, čo im pri práci z domu najviac chýbalo, a obnoviť kontakt s kolegami a tímového ducha, ktorým je naša spoločnosť povestná. Veľmi nás teší, že aj vďaka tejto kampani sme sa zaradili medzi spoločnosti, ktoré na Slovensku robia výnimočnú komunikáciu,“ uviedla Zuzana Kaňuchová.
Značky mohli tento rok prihlasovať svoje projekty do Ceny Median, Ceny verejnosti a Ceny Hermes, ktorá oceňovala kvalitu komunikácie v šiestich podkategóriách: Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia & employer branding, Krízová komunikácia, Dizajn, Spoločenská zodpovednosť a Event. O víťazoch Ceny Hermes tento rok rozhodla odborná porota z akademického prostredia, ktorú doplnili dvaja prizvaní špecialisti z praxe. Svoj odborný pohľad a skúsenosti poskytli Peter Nagy, marketingový riaditeľ spoločnosti Petit Press, a Ľubo Bercel, Global Creative Strategist spoločnosti ESET.
Viac o súťaži a kompletný zoznam výhercov sa dozviete na: cenyhermes.sk
Ďalšie informácie