Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
25. 3. 2024 Düsseldorf / Nemecko
Spoločnosti Henkel a Adobe sa rozhodli posilniť vzájomnú spoluprácu v oblasti tvorby personalizovaného obsahu pomocou nástrojov generatívnej umelej inteligencie s cieľom umožniť spoločnosti Henkel zvýšiť zákaznícke povedomie o jej globálnom portfóliu značiek. Riešenia Adobe Firefly a Adobe Experience Cloud sa preto stanú súčasťou digitálnej obchodnej platformy spoločnosti Henkel – RAQN.
Spoločnosť Henkel zaznamenala v poslednom období exponenciálny nárast dopytu po vysokokvalitnom personalizovanom obsahu, ktorý spĺňa požiadavky digitálneho marketingu a multikanálových produktových kampaní. Vďaka prispôsobeným modelom Adobe Firefly Custom Models bude spoločnosť Henkel schopná na základe vlastných zdrojov obsahu trénovať a zdokonaľovať modely generatívnej umelej inteligencie Firefly pre potreby tvorby vlastného značkového obsahu, čo umožní zvýšiť produktivitu a zracionalizovať opakujúce sa činnosti. Napríklad tímy zodpovedné za marketing značky vlasovej kozmetiky Schwarzkopf budú môcť jednoducho vytvárať široké množstvo vizuálov na podporu skutočnej personalizácie produktov na základe farby vlasov, účesu či dĺžky vlasov individuálnych zákazníkov.
„Generatívna umelá inteligencia prináša podobné radikálne ekonomické a spoločenské zmeny ako internet – ale rýchlosťou svetla. Musíme tieto nové technológie včas zachytiť a osvojiť si ich, aby sme úspešne napredovali v inováciách, ktoré otvárajú pre Henkel nové príležitosti,“ povedal Michael Nilles, riaditeľ pre digitalizáciu a informatizáciu v spoločnosti Henkel. „V spolupráci s partnermi zo spoločnosti Adobe zásadne zlepšíme tvorbu obsahu a marketingové činnosti a postupy s využitím zodpovedných nástrojov generatívnej umelej inteligencie, ktoré nám umožnia inovovať produkciu marketingových materiálov vo veľkom meradle a našim zákazníkom prinášať personalizovaný obsah prostredníctvom rozličných komunikačných kanálov.“
„Generatívna umelá inteligencia nanovo definuje všetko, čo sme v oblasti masovej personalizácie údajov, obsahu a zákazníckej skúsenosti doteraz považovali za možné,“ hovorí prezident spoločnosti Adobe pre región EMEA Luc Dammann. „Pomocou riešení Adobe Firefly a Adobe Experience Cloud dokáže Henkel využívať natívne integrované možnosti generatívnej umelej inteligencie na posilnenie svojej digitálnej stratégie a zavedenie nového štandardu jej efektívnosti zmenou prístupu svojich ikonických značiek k tvorbe obsahu, optimalizácii kampaní a personalizovanej starostlivosti o zákazníka.“
Prostredníctvom svojej existujúcej digitálnej obchodnej platformy RAQN, ktorá využíva aplikácie Adobe pre podnikových zákazníkov vrátane platforiem Adobe Experience Platform a Adobe Real-Time Customer Data Platform, chce spoločnosť Henkel poskytovať svojim zákazníkom a spotrebiteľom skutočne personalizovaný obsah. Vďaka tomu bude spoločnosť Henkel schopná využívať aj ďalšie schopnosti generatívnej umelej inteligencie, ktoré sú súčasťou produktového portfólia spoločnosti Adobe, ktoré jej umožnia oslovovať zákazníkov prostredníctvom automaticky generovaných odkazov na podporu spotrebiteľskej lojality. V kombinácii s obrazovými materiálmi vytvoreným pomocou Adobe Firefly dokáže spoločnosť promptne vytvárať personalizované marketingové kampane a kreatívny obsah určený na web aj pre mobilné aplikácie, ktoré posilnia vernosť zákazníkov a spotrebiteľov a zároveň predídu ich únave z množstva informácií.
Digitálne marketingové kampane boli v minulosti často obmedzované limitovaným počtom alternatívnych reklamných vizuálov a textov. Vďaka možnostiam generatívnej umelej inteligencie bude spoločnosť Henkel schopná generovať a prispôsobovať obsah pre rôzne komunikačné kanály a zvýšiť objem osobnej komunikácie so spotrebiteľmi. Kreatívne činnosti, ktoré v minulosti zvykli trvať hodiny až dni, je možné skrátiť na minúty, čo spoločnosti Henkel umožní rýchlo vytvárať konzistentný a komerčne bezpečný obsah špecifický pre konkrétnu značku.
Ďalšie informácie